Emilie vant ett års trening hos HT-club

Postet av Hof IL – Hof Toppers den 7. Des 2018

Alle som var påmeldt til Hof Toppers før 1.juli var med i trekningen av ett års gratis trening hos vår samarbeidspartner HT-club i Holmestrand. En fantastisk premie med en totalverdi på 8900,-

Det var en meget fornøyd Hof Toppers deltaker Emilie Solberg som mottok premien i HT-club sine treningslokaler i Holmestrand. Jørgen Sælø som driver treningssenteret overrakte premien.

Det hele startet med at Emilie fikk deltakelse på Hof Toppers - Løke Challenge i julepresang. Til å begynne med var hun skeptisk til å delta, men etter hvert som det nærmet seg Hof Toppers 2018 ble hun mer og mer klar til start. Emilie hadde satt seg som mål at hun skulle gjennomføre på under tre timer, og det klarte hun.
For da deltaker nummer 359 krysset målstreken stoppet klokka på 2:59,59, knappest mulig margin men målet var nådd!

-En meget fornøyd Hof Toppers-deltaker krysser målstreken i Løke challenge 2018.

Deltakelsen i Hof Toppers har gitt Emilie motivasjon til å fortsette treningen. Jørgen setter opp et personlig tilpasset treningsopplegg for henne. Emilie ser det som sannsynlig at vi finner henne på startstreken i Hof Toppers i 2019 også - denne gangen skal hun i så fall melde seg på selv.

HT-Club vil i 2019 også være en av Hof Toppers samarbeidspartnere. Utover året vil det igjen bli muligheter for fellestreninger i løypa. Mer informasjon om dette vil komme.

Mer informasjon om HT-Club og hva de kan tilby finner du i disse linkene:

HT-Club - hjemmeside

HT-Club på facebook

Vi gratulerer Emile Solberg med premien og gleder oss til å se både henne og mange andre på startstreken i Hof Toppers Duathlon lørdag 10.august 2019.